Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego
Sępólno Krajeńskie, dnia 23 grudnia 2024 r.
RO.613.86.2024
Z A W I A D O M I E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Zgodnie z art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 572) oraz art. 21 ust. 2 pkt 24 lit. f ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 1112)
z a w i a d a m i a s i ę
że w dniu 23 grudnia 2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek Burmistrza Kamienia Krajeńskiego
w sprawie: wydania zezwolenia na usunięcie krzewów rosnących na działce stanowiącej własność Gminy Kamień Krajeński, tj.:
– działka nr 221 obręb ewidencyjny Dąbrówka
podaje się do publicznej wiadomości informację o wszczęciu postępowania administracyjnego w powyższej sprawie.
W związku z powyższym informuje się, że w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia, składać wnioski i zastrzeżenia.
Miejscem wnoszenia wniosków i zastrzeżeń oraz zapoznania się z zebranymi aktami sprawy jest siedziba:
Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim
Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska
w poniedziałki, środy i czwartki w godzinach: 7:30 – 15:30,
we wtorki od 7:30 do 16:00, a w piątki od 7:30 do 15:00,
ul. T. Kościuszki 11, 89 – 400 Sępólno Krajeńskie
Otrzymują:
1. Wnioskodawca,
2. Tablica informacyjna Urzędu Miejskiego w Kamieniu Krajeńskim,
3. Tablica informacyjna oraz Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim,
4. A / a.
Sp.: M.Sz.-G.
drukuj (Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małgorzata Szpojda-Gappadata wytworzenia: 2024-12-23
- opublikował: Małgorzata Szpojdadata publikacji: 2024-12-23 14:21