Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Dokumenty w formie elektronicznej można złożyć za pośrednictwem:
- Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim, dostępnej na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (e-PUAP) pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.
Identyfikator URI: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/SEPOLNOSP
Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP): /SEPOLNOSP/skrytka
UWAGA:
W celu złożenia dokumentu elektronicznego do Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP) na ePUAP konieczne jest posiadanie bezpłatnego, uwierzytelnionego konta na ePUAP.
Szczegółowe informacje dotyczące obsługi platformy ePUAP w zakresie: zakładania konta, wysłania dokumentów, podpisywania itp. znajdują się w dziale Pomoc serwisu ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/pomoc. - Poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-sepolno.pl
UWAGA:
Pisma skierowane na adres poczty elektronicznej podmiotu publicznego traktuje się jako przesyłki złożone w trybie niewymagającym potwierdzenia wniesienia podania, w szczególności takiego, o którym mowa w art. 63 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego lub w art. 168 § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- Dokument elektroniczny powinien być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.
- Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami możliwy do przesłania:
- pocztą elektroniczną wynosi 30 MB;
- Poprzez platformę ePUAP 500 MB;
- Akceptowalne formaty załączników to: doc, docx, gif, jpg (jpeg), ods, odt, pdf, png, rtf, svg, tif (tiff), txt, xls, xlsx, xml.
- Dokumenty lub nośniki danych zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Wojciech Bilskidata wytworzenia: 2024-01-24
- opublikował: Wojciech Bilskidata publikacji: 2024-01-24 12:58
Ankieta Monitorująca Poziom Satysfakcji Klienta - informacje ogólne
Oddajemy do Państwa dyspozycji procedury w formie elektronicznych kart usług, zgodnie z którymi nasz urząd załatwia poszczególne rodzaje spraw oraz elektroniczne formularze na platformie ePUAP, za pomocą których możecie Państwo załatwić sprawę w naszym urzędzie.
Elektroniczne karty usług i elektroniczne formularze powstały w ramach Projektu pn. „Profesjonalizm Urzędów = Satysfakcja Powiatu Sępoleńskiego” finansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Priorytet V Dobre Rządzenie, działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
Jeśli będziecie Państwo zainteresowani podzieleniem się z nami swoimi uwagami, sugestiami, propozycjami, dokonać oceny wówczas zapraszamy do wypełnienia poniższej ankiety. Państwa opinie służyć będą podniesieniu jakości świadczonych usług i pozwolą nam stale doskonalić jakość pracy.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Logonet Sp. z o.o.
- opublikował: Kamila Jabłońskadata publikacji: 2012-10-10 12:38
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2012-10-19 11:31
Ankieta Monitorująca Poziom Satysfakcji Klienta
- z Przejrzystości Procedur i Zrozumiałości Formularzy zamieszczonych w BIP i na e-papie (DOC)(dodano: 2012-10-10 12:37)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Logonet Sp. z o.o.
- opublikował: Kamila Jabłońskadata publikacji: 2012-10-10 12:36
Ankieta Monitorująca Poziom Satysfakcji Klienta - aktywny pdf
- z Przejrzystości Procedur i Zrozumiałości Formularzy zamieszczonych w BIP i na e-papie (PDF)(dodano: 2012-10-15 08:24)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Logonet Sp. z o.o.
- opublikował: Kamila Jabłońskadata publikacji: 2012-10-15 08:23