Procedura postępowania w sprawach skarg i wniosków w Starostwie Powiatowym w Sępólnie Krajeńskim
Przyjmowanie i załatwianie skarg i wniosków następuje zgodnie z następującymi przepisami:
- Dział VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 735),
- Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 roku, Nr 5, poz. 46).
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, za pomocą faksu, pocztą elektroniczną poprzez elektroniczną platformę usług administracji publicznej e-PUAP, a także ustnie do protokołu. Skargi i wnioski powinny zawierać imię i nazwisko (nazwę) oraz adres wnoszącego, pod rygorem pozostawienia ich bez rozpoznania w przypadku braku tych danych.
SKARGI I WNIOSKI MOŻNA SKŁADAĆ W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB:
- pisemnie na adres:
Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim
ul. T. Kościuszki 11
89-400 Sępólno Krajeńskie
- faksem na numer 52 388-13-03,
- ustnie do protokołu, pisemnie do dziennika podawczego w sekretariacie Starostwa Powiatowego:
Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim
- T. Kościuszki 11
89-400 Sępólno Krajeńskie
Sekretariat Starostwa Powiatowego jest czynny codziennie w godzinach:
poniedziałki - od 7:30 do 15:30
wtorki - od 7:30 do 16:00
środy - od 7:30 do 15:30
czwartki - od 7:30 do 15:30
piątki - od 7:30 do 15:00
Ze względu na obowiązujący w Starostwie Powiatowym w Sępólnie Krajeńskim czas pracy i system ochrony urzędu uprzejmie prosimy osoby zainteresowane osobistym złożeniem skargi do dziennika podawczego w Sekretariacie Starostwa po godzinach pracy Starostwa o kontakt telefoniczny przynajmniej jeden dzień przed planowanym przybyciem tel. 52-388-13-00.
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat@powiat-sepolno.pl
- poprzez elektroniczną platformę usług administracji publicznej e-PUAP
Interesanci zgłaszający się w sprawach skarg i wniosków do Starostwa Powiatowego przyjmowani są przez Starostę Sępoleńskiego, Wicestarostę Sępoleńskiego, Sekretarza Powiatu i Skarbnika Powiatu oraz Dyrektorów Wydziałów we wtorki w godzinach 7:30 - 16:00.
W przypadku, gdy wtorek przypada w dzień ustawowo wolny od pracy interesanci przyjmowani są w następnym dniu roboczym.
Istnieje możliwość wcześniejszego ustalenia terminu i godziny spotkania dogodnego dla klienta drogą telefoniczną lub osobiście poprzez sekretariat Starostwa Powiatowego (tel. 52 388 13 00).
Pozostali pracownicy Starostwa Powiatowego przyjmują w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach pracy Starostwa.
Pracownik przyjmujący obywateli w ramach skarg i wniosków sporządza protokół przyjęcia zawierający:
- datę przyjęcia,
- imię i nazwisko oraz adres składającego skargę lub wniosek,
- zwięzłe określenie sprawy,
- imię i nazwisko przyjmującego,
- podpis składającego.
Rejestr skarg i wniosków prowadzi Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich.
Informacja
Informację można uzyskać pod następującymi numerami telefonów: 52 388-13-00 (sekretariat) i 52 388-13-12 (Sekretarz Powiatu).
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Sekretarz Powiatu - Anna Deja - Dobrowolskadata wytworzenia: 2021-05-20
- opublikował: Wojciech Bilskidata publikacji: 2021-05-20 11:37
- zmodyfikował: Wojciech Bilskiostatnia modyfikacja: 2021-05-21 07:35