Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim
ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie
Po wysłaniu otrzymacie Państwo informację zwrotną ma adres e-mail, iż wniosek został złożony.
W celu złożenia wniosku do Urzędu poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą konieczne jest posiadanie:
Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) to dostępny publicznie środek komunikacji elektronicznej służący do przekazywania informacji w formie elektronicznej do podmiotu publicznego przy wykorzystaniu powszechnie dostępnej sieci teleinformatycznej.
Funkcję Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim pełni Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP).*
* zgodnie z zapisami ustawy o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne (z dnia 17 lutego 2005 r., Dz. U. z 2005 r. nr 64 poz. 565 ze zm.), rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (z dnia 29 września 2005 r., Dz. U. z 2005 r. nr 200 poz. 1651), oraz art. 63 § 1 i 2 Kodeksu postępowania administracyjnego (z dnia 14 czerwca 1960 r., Dz. U. z 2000 r. nr 98, poz. 1071 ze zm.)
Przesłanie podania w formie elektronicznej bezpośrednio na adres e-mail bez korzystania z systemu ESP (z wyjątkiem skarg i wniosków) nie rodzi po stronie organu administracji obowiązku rozpatrywania go. Wynika to z art. 63, § 1 kpa w którym nie wymieniono poczty elektronicznej wśród dopuszczalnych sposobów składania podań. Ponadto w tym przypadku nadawca przesyłki nie otrzyma Urzędowego Poświadczenia Odbioru, a także nie będzie miał możliwości zdalnego śledzenia postępów załatwiania sprawy za pośrednictwem platformy ePUAP, dostępnego poprzez przeglądarkę internetową.
Starosta, Wicestarosta, Sekretarz, Skarbnik Powiatu i Dyrektorzy Wydziałów przyjmują obywateli w sprawach skarg i wniosków we wtorki w godzinach 7:30-16:00.
W przypadku, gdy wtorek przypada w dzień ustawowo wolny od pracy Starosta, Wicestarosta, Sekretarz, Skarbnik Powiatu i Dyrektorzy Wydziałów przyjmują obywateli w sprawach skarg i wniosków w następnym dniu roboczym w ustalonych godzinach pracy.
Pozostali pracownicy Starostwa przyjmuja obywateli w sprawach skarg i wniosków codziennie w godzinach pracy Starostwa Powiatowego.