Jeżeli chcemy złożyć wniosek do Urzędu drogą elektroniczną należy zastosować poniższe kroki:
Chcąc załatwić elektronicznie wybraną sprawę należy z listy wydziałów dostępnej powyżej przejść do opisu sprawy, którą prowadzi wybrana komórka, pobrać wymagane załączniki oraz klauzulę RODO, wypełnić i podpisać elektronicznie.
Każdy wypełniony załącznik przed wysyłką drogą elektroniczną do urzędu, aby był brany pod uwagę w procesie rozpatrzenia sprawy zgodnie z obowiązującymi przepisami musi być w celu autoryzacji nadawcy podpisany elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym przy pomocy platformy e-PUAP klikając link do narzędzia.
Następnie należy przejść przy pomocy umieszczonego poniżej linku do formularza e-PUAP na naszą Skrzynkę Podawczą, w rubrykę „Wybierz urząd lub instytucję, do której składasz pismo” wpisać adresata „Starostwo Powiatowe w Sępólnie Krajeńskim” i dodać do formularza e-PUAP wypełnione i podpisane elektronicznie wcześniej załączniki.
Po dodaniu do formularza podpisanych wcześniej załączników, przed wysyłką w celu poprawnej autoryzacji nadawcy, formularz pisma przewodniego również należy podpisać profilem zaufanym.
Elektroniczna Skrzynka Podawcza EPUAP - Formularz pisma ogólnego do Urzędu
Pozostałe usługi świadczone droga elektroniczną: